My American adventure!!

Wat een saaie boel?!?

Halloootjes daar aan de andere kant van de oceaan!! Ik dacht dat ik wel weer is een blogje kon schrijven maar toen zat ik te denken over wat ik het dan maar zou moeten doen. Nou is er van de week zo weinig gebeurd dat ik het niet meteen meer kan herinneren. Dus voor mij ga ik er eerst is over denken en het is opzoeken in mijn boek. Huh boek? Waar heeft ze het nu toch weer over… Dat zal ik dus is even haarfijn gaan uitleggen.

Toen ik wegging heb ik een dik boek gekregen, je kan het ook wel zien als een enorm dagboek. Dus ik heb daar heel braaf , ff opzoeken hoe lang eigenlijk, 182 dagen iets ingeschreven. Wow, ik schrok gewoon toen ik het zag op mijn telefoon! Ik heb zo een leuk kalendertje op mijn telefoon dus dan weten degene die niet zo in die moderne technologie zijn, zoals Ken en Andrea, leg ik het even uit. Maargoed, 182!!!! dagen ben ik dus al weg van dat regenachtige kikkerlandje. En als je dan even rekent, gedeeld door 30, kom je op 6 maanden uit. Ook dat klopt want vrijdag ben ik precies 6 maanden weg. En het gekke is, dat het dan naar mijn gevoel echt totaal nog niet zo lang lijkt. Ik bedoel 6 maanden, dat is een half jaar. Het punt dat ik dan ook nog maar 123 dagen heb klinkt ook al zo raar. Maar het is dan weer niet dat ik het allemaal totaal niet mis hoor, ik kan niet wachten om iedereen weer te zien en lekker Nederlands te eten. Maar je bouwt gewoon je eigen leventje hier en dan is het super raar om dan weer weg te gaan.

Allemaal erg emotioneel hierboven maar inmiddels heb ik dat boek gevonden. Ik hoop wel dat het allemaal past in 1 boek trouwens maar het word krapjes heb ik al gezien. Vorige week maandag hadden we een etentje bij ons thuis. Wat paardenvriendjes van Andrea kwamen bij ons eten. Ik kreeg ook al een verjaardagskaart, yess, omdat ze er volgende week niet zijn. Owja als je toevallig iets heb gestuurd, Ken en Andrea stelen vanaf nu alle kaartjes en dan maak ik ze volgende week zaterdag open, huh zaterdag ben je toch niet jarig?? Dit klopt, maar aangezien ik vrijdag een dagje school heb en andrea de hele dag moet werken tot savonds laat en ken ook, vieren we het op zaterdag. Maar terug naar dat etentje, wat erg gezellig was. Andrea had stokbroodjes met iets erop als voorgerecht en als hoofdgerecht hadden we hert, wat best lekker is eigenlijk, en zelfgemaakte aardappelkroketjes in de vorm van een peer. Het was een of ander Duits recept zei ze. En als toetje hadden we lekkere zelfgemaakt Nederlandse Cake.

Voorderest had ik wel gelijk en was er niet echt veel te doen, Dinsdag hebben we stamppot andijvie met worst op. Woensdag hadden we sisternight en donderdag hadden we weer die lekkere zelfgemaakt mac n’ cheese :D Ook zaten we de hele avond achter de computer, zelfs andrea. Want, het idee is dus dat we in de spring break een paar dagen naar Chicago gaan! Het is nog niet helemaal zeker want ken en andrea moeten nog vrij krijgen maar het is wel een plan. Van het weekend zijn we nog naar ken zijn zoon geweest en hebben we daar een film proberen te kijken, met de nadruk op proberen want ik moest met de autootjes gaan spelen… Ik begonnen aan mijn minischilderij, waar je niet al te veel van moet verwachten en heb ik nog geskypet met papa, mama en Raf ;) Ook heb ik van het weekend weer gebakken en dit keer werd het gevuld speculaas, ik weet dat het een beetje een rare tijd is daarvoor maar dat heeft toch niemand in de gaten. Maar mama had ooit is een receptje opgestuurd met een paar ingrediënten dus dat is nu ook weer op. En het is nu ook zeker dat én papa én mama én oma komen voor graduation. Dus over 110!! Dagen zie ik ze alweer en ik heb er nu al zin in om ze aan iedereen voor te stellen en alles te laten zien.

Zoals ik al zei was er niet veel gebeurd en daar is het maar een korte blog geworden van de keer. Dus de groetjes aan iedereen thuis. En als je is een vraag wil stellen ofzo kan dat gerust. Of zet gewoon een reactie hieronder, want het blijft leuk om ze te lezen!

Anouk

Reacties

Reacties

Marjon Hoogesteger

Zo zie je maar, er valt best nog veel te schrijven over die 'saaie boel'! ;-)
Leuk om te lezen dat je daar ondertussen aardig je plekje gevonden hebt, Anouk!

Petra

Hi Anouk, jammer dat ik niet mee kan naar je graduation :-( Is spring break een soort midweek ertussen uit? Leuk, ik hoop dat Chicago doorgaat! Sisternight lijkt me ook geweldig, leuk voor oma en je moeder om dat ook mee te maken :-) Moet je dan ook nog plannen als ze er zijn! Veel plezier verder, maar dat gaat vast lukken!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active