My American adventure!!

Rolschaatsen is niet mijn ding.......

Ik vond het wel weer is tijd voor een blogje, het is alweer een week geleden dat ik nog midden in mijn berenshock zat. Mijn week was niet zo heel interessant dus dit kan wel is een wat korter blogje worden.

Nadat ik mijn blog had geschreven gingen we naar een vriendin van mijn hostmoeder, ze hadden namelijk een wijnproeverij georganiseerd. Wees maar gerust ik heb geen druppel alcohol op, want ik had namelijk mijn eigen proeverij. Het was mijn taak om te kijken of het eten wel lekker was, zoals heel veel wel weten is dit de ultieme taak voor mij en die is daarom ook goed verlopen.

Op donderdag was het een echt, je kan bijna zeggen Nederlands, herfstdagje. Het waaide een beetje, het regende en warm was het ook niet. Toen ik thuis kwam heb ik lekker een kopje Nederlandse thee op met een stroopwafel, gewoon genieten kan je wel zeggen….. ’s avonds gingen we op taco avontuur, waarom een avontuur??? Nou omdat we bijna een uur hebben gereden, het midden in het bos was en we de enige in het restaurant waren. Maar! De dollar-taco’s waren best lekker.

Vrijdagavond Footballavond! Deze game was een speciale game want het was ook nog Senior-night. Voordat de game begon werd er nog gesproken over alle seniorspelers, en mochten ze samen met hun ouders op het veld staan. Ook wij hadden met band senior night. Alle muziek die we tot nu toe hadden gespeeld stonden dus in het teken van Wicked en de Wizard of Ozz. Daarom gingen de seniors in band verkleed in dit thema. (WARNING! Als de foto’s er ook op staan en je ziet me toevallig erg leuk in een kilt rondlopen, ja dit klopt. Last minute inspiratie. Wat moet ik dan voorstellen, nou erg logisch, ik ben het Nichtje van de Wizard of Ozz uit Schotland. En natuurlijk is dit een bestaand persoon, komt alleen niet voor in de film volgens mij…….) Dit was ook jammer genoeg de eerste wedstrijd die we verloren hadden, en dan verliezen we ook nog maar met 1 punt.

Zaterdagmiddag ging ik samen met mijn hostdad paardrijden in het bos. En geloof me, dit is niet hoe het is als thuis. Ten eerste heb je een heel raar zadel, tenminste ik had een raar zadel. Dan heb je ook nog is dat het hier alles behalve plat is, dus dat betekent ook dat je bergje op bergje af gaat ondertussen moet je dan ook nog alle bomen ontwijken want normale paardrijpaden zijn hier ook niet. Je moet gewoon je weg maar zelf een beetje vinden en dan kom je vanzelf wel ergens uit. Interessant ritje dus. ’s Avonds ging ik met iemand die uit mijn schoolbus ken, rolschaatsen. Nou jongens dit was me toch is een succes, nog een van mijn “vele talenten” nou nee dus. Na 3 lange enge rondjes viel ik uiteindelijk, en ik denk dat mn pols nog 3 dagen zeer deed. Dus ik denk niet dat ik nog is terug ga. Voor de mensen die denken dat ik maar 3 rondjes heb gedaan, ik stond weer op en ging iets minder vrolijk weer verder tot rondje 8, toen ik weer bijna viel dus toen stopte ik er maar mee.

Zondag heb ik weer geskypet met thuis en daarna ook nog wat gebakken. ’s Avonds zijn we verder gegaan om het beste recept te zoeken voor homemade Mac ‘n Cheese. Erg lekker, zouden ze thuis ook moeten hebben. En toen was het weer maandag , een week school begon weer maar het was ook de dag dat ik precies 2 maanden weg ben van thuis.

En als jullie weer deze fantastische blog lezen dan is het 23 oktober, en dan is opa jarig!! Nu ik dit al schrijf ben je eigenlijk al jarig daar, dus Gefeliciteerd!

-Travel is still the most intense mode of learning-

Anouk

Owja bijna vergeten om nog in de blog te zetten, als je toevallig vragen hebt of je wil gewoon iets weten, zet het hieronder. Ik lees alle reacties en die vind ik erg leuk. Dan zal ik de vragen in de volgende blog beantwoorden.

Reacties

Reacties

Marissa

Ha Anouk, fijn dat je het zo leuk hebt daar, vind t elke keer weer een feestje om je verhalen te lezen, ook vond ik je berichtje in de whatsappgroep erg leuk over je triangel solo!! ??

Petra

Wat maak jij toch leuke dingen mee, Anouk ????. Dat rolschaatsen zie je altijd in die highschool films! Het
lijkt me echt geweldig daar. Succes verder ????

Petra

Vraagtekens moeten smileys zijn maar dat is mislukt geloof ik......

Chantal boonaerts

Leuk om je blogs te lezen. Vind t nog knap 8 rondjes na een val ???? Ik doe t je niet na haha

Chantal boonaerts

die ??? Waren emoticons maar die kent ie niet haha

Mariska

Leuk je verhalen te lezen Anouk. Snap wel dat rolschaatsen niet zo je ding is. Ik heb kleine Anouk ook wel eens op schaatsen gezien. Dat was ook niet zo je ding, maar je kunt wel muziek maken. Dat kan ook niet iedereen. Groetjes en veel plezier nog daar.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active