My American adventure!!

Hoeveel dagen nog?

Het is natuurlijk al weer veel te lang geleden sinds dat ik een blog heb geschreven… Hopelijk gaat dat volgend jaar iets beter.

Vandaag is het dan begonnen, de centrale eindexamens. Ik heb vanmiddag economie gehad en eerlijk gezegd had het wel iets beter kunnen gaan maar daar kunnen we nu toch niks meer aan doen dus gewoon door gaan want ik heb er nog 7 te gaan, morgen heb ik Nederlands, meestal snap ik de Nederlands leesteksten wel en haal ik er wel een redelijk cijfer voor, dus duimen maar..

Ik tel de dagen al af op mijn kalendertje tot de 26e, dan heb ik mijn allerlaatste examen voor nu, Aardrijkskunde… Verder heb ik nog veel meer dingen waar ik voor aftel dus ik heb maar even een lijstje gemaakt zodat jullie het ook allemaal kunnen zien:

- 15 dagen totdat ik mijn laatste examen heb

- 17 dagen voordat ik lekker een weekje op vakantie ga

- 26 dagen tot de Travel Active meeting :)

- 32 dagen tot dat ik te horen krijg of ik geslaagd of gezakt ben….

- 97 dagen tot mijn afscheidsfeestje >> 16 Augustus, een datum voor in de agenda J

En dan, waarschijnlijk wel de belangrijkste, NOG 100 DAGEN TOT NEW YORK, en dan dus ook meteen 100 dagen totdat ik naar Amerika ga en mijn American Adventure eindelijk begint…

Sinds mijn laatste blog is er al een heleboel gebeurd, ik ben namelijk lek geprikt door alle prikken die ik heb gehad, en dan ben ik nog niet eens is klaar. Ik heb al een paar brieven gekregen van mijn hostparents , ook heb ik er gestuurd. 3 weken geleden heb ik ook een pakketje met allemaal lekker eten gestuurd, hopen dat het aankomt. Ook heb ik al gebeld met mijn hostmoeder, ik vond het heel raar maar het was toch heel leuk. Mn moeder heeft al uren met haar aan de telefoon gezeten, nieuwe best friends misschien?

Ik heb er echt super veel zin in. Al vind ik wel dat het nu wel heel dichtbij komt, examens, Spanje, zomervakantie en voor je het weet is het 16 augustus en sta ik te huilen en iedereen een “goodbye-hug” – leuk nieuw woord voor in het woordenboek – te geven en ga ik een paar dagen later midden in de nacht naar schiphol toe. Toch moet ik eerst nog even slagen..

3 maanden – 7 dagen – 12 uur - 55 minuten

Reacties

Reacties

Annelies

Nou meis, nog maar 1 prik te gaan! You go girl! ;-)

Petra Hollebrandse

Jammer dat ik niet mee mag ;-) Veel succes nog met de examens, maar dat komt vast goed!

Dorien

Verlaat ons maar... :(
we houden wel van je hoor

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active