My American adventure!!

Rice Lake, Wisconsin it is!!

Het is alweer een poosje geleden maar hier is weer een blog, veel plezier met lezen!!

Het is nu iets meer dan een week geleden dat ik en misschien dat sommigen het al weten, een gastgezin heb! Omdat ik wel al eens op de site van Ayusa keek wist ik dat ik er al een poosje niet meer op stond, wat ik dus al heel raar vond, dus ik wou eigenlijk van de week eens een mailtje doen van hoe en wat. Het kon wel zijn dat ik een gastgezin had maar dat zou wel heel erg raar wezen want travelactive had gezegd dat het ongeveer 4 maanden zou duren tot dat er een gastgezin voor je gevonden was.

Dus toen ik dinsdagmiddag net van plan was om naar muziekles te gaan komt mn moeder : Anouk, ik heb een hele rare brief voor je... Post uit Amerika!! Daarna heb ik de brief snel open gemaakt. De eerste zin die ik zag was: Anouk, we are very excited you live with us for a year... , ik dacht toen meteen, JAAAA IK HEB EEN GASTGEZIN!! Mn moeder zei dat dat nog wel niet kon, want t was wel heel vroeg. Toen ik verder ging lezen was het toch echt zo.

Ik ga dus naar Amerika en ik kom in het plaatsje Rice Lake in de de staat Wisconson. Ik kom bij een wat ouder stel. Het zijn Andrea van 47 en Ken van 57, ze wonen net buiten het stadje (zij noemen het een stadje maar het heeft dus wel 8500 inwoners) met 2 katten, 2 honden, 5 paarden en kippen. Het lijkt wel een beetje op op de boerderij bij ons op de camping. Andrea werkt als chefkok en Ken werkt in een glasbedrijf.

Ik zit dus wel alleen in een gastgezin dat vind ik wel jammer maar het wordt waarschijnlijk toch een top jaar, ik realiseer me nu wel net dat ik dan enigs kind word, best wel vreemd voor het eerst in 14 jaar :)

Nu ik ook net een officiele acceptatie heb gekregen van travelactive, weet ik dus ook dat ik ongeveer 22 augustus wegga =), dit moet iedereen dus in zijn agenda zetten voor het o zo emotionele afscheid, en 10 juni kom ik weer terug dus dan kan iedereen weer op schiphol komen staan. Dit is nog niet helemaal vast want de vliegtijden zijn nog niet bekend.

Nou dat was wel weer even mijn blog voor deze keer. Als je het nog niet heb gedaan kan je je e-mail rechtsonderin invullen en krijg je elke keer een melding als ik weer een nieuwe blog heb gemaakt!!

Tot de volgende blog!!

Anouk

~The world is a book, and those wo don't travel only read a page~

Reacties

Reacties

Marja

Alle datums genoteerd !!!! En Harm en ik gaan je volgen. Ontzettend leuk om zo'n blog op te zetten.

Paula Hoens

Tuurlijk willen wij jou volgen . Dus kom maar op met je verhalen .

Opa Lies

Anouk:
Geniet ervan, maar wees voorzichtig want ik heb maar
1 kleindochter !

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active