My American adventure!!

50 days left

Ik kan je nu echt wel zeggen dat het allemaal wel (bijna eng) dichtbij komt en dat de dagen voorbij vliegen. Ik weet nog wel dat voor mijn examens dat het nog iets van 100 dagen waren, daarna ging ik nog op vakantie. Dus toen ik op een dag weer is keek waren het nog maar iets van 70 dagen, en nu dus nog maar 50....

Inmiddels kan ik ook zeggen dat ik GESLAAGD ben!!! Ik had het echt totaal niet verwacht dus het is nu echt wel makkelijk om met een diploma op zak naar Amerika te gaan. De laatste tijd gebeurd er niet echt veel, wel moesten we naar Hilversum voor de laatste bijeenkomst voordat we allemaal weggaan, er zijn ongeveer 90? mensen die naar Amerika willen. Het was echt leuk om allemaal andere mensen weer te zien die precies hetzelfde gaan doen als mij. Het enige wat nu nog geregeld moet worden is een visum, want zonder kom je er niet in. Dit zou allemaal wat makkelijk kunnen als het systeem niet plat had gelegen.

8 juli is mijn diploma uitreiking, daarna nog echt vakantie, en maar is beginnen met koffers in pakken. Een paar weken geleden heb ik al een groot deel van mijn kamer opgeruimd, dus nu vind ik het al best leeg.

In Rice Lake is het echt super mooi weer, wat je niet zo snel zou verwachten aangezien het tegen Canada aanligt, maar dat is het klimaat nou eenmaal heb ik van mijn gastmoeder gehoord, de ene week ligt er sneeuw en is het onder het vriespunt, en dan 2 weken later loopt iedereen in korte broeken en T-shirtjes rond. Erg anders dan hier in Nederland waar het nu pas een beetje lekker weer begint te worden.

Ik denk dat dit een van mijn laatste blogs is voordat ik wegga naar New York City!!!! Ik wil hier echt al jaren naar toe dus ik kan echt niet wachten, maar natuurlijk heb ik ook echt zin om al die mensen daar in RL te zien, soms praat ik wel eens met een buurmeisje en ze zei dat ze allemaal "soooo excited' waren om me te ontmoeten.

Dusja dat was het wel weer voor nu, als je mijn blogs wil blijven volgen dan kan je hier rechts je e-mail invullen en krijg je een mailtje als ik weer een nieuwe blog heb geplaatst.

~ To travel is to live~

Reacties

Reacties

Lian

Dat klinkt wel heel oud hoor "eeuwen". En dit was gisteren wel de laatste muziek reprtitie met jou.Snif.

Marja Nagengast

Geniet van New York als je kunt. Hoeveel dagen blijf je daar? Waar verblijf je? En heb je nog meer reisgenoten uit de groep die die dag daarnaartoe vliegen en er blijven?

corina

Hey anouk, we zijn benieuwd naar hoe de eerste week gegaan is....
groetjes XXX

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active