My American adventure!!

GEACCEPTEERD!!!!!!!

Heeey,

zoals sommige misschien al weten ben ik gisteren geaccepteerd door de partnerorganisatie in Amerika!! Dit betekent dus dat ik nu op martktplaats sta (zo noem ik het maar, want het is een website waar alle geaccepteerde mensen op komen te staan die naar amerika willen) hier kunnen gastgezinnen iedereen zien plus nog bepaalde informatie over die personen en als ze je leuk iemand vinden en het gastgezin zelf is ook goedgekeurd, dan heb je gastgezin gevonden en kan je er contact mee opnemen. Dit kan ongeveer 3 a 4 maanden duren, dus dat word nog weer even wachten.

Dit was niet zo een lange blog, hopelijk heb ik de volgende keer meer te vertellen !

Groetjes Anouk

Reacties

Reacties

Corina

Nou leuk en spannend Anouk. Ik ga je echt helemaal volgen. ;)

Mariska

Nou Anouk dat is leuk en spannend. We willen je graag volgen ons nichtje in Amerika.

Mariska

Anouk veel succes met de examens. We duimen voor je.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active